TOPlist


Vyhledat podle města Vyhledat podle aprobace Vyhledat podle typu školy


  100+1 aktivit pro výuku práva JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D.
  50 fyzikálních experimentů z krabice od bot RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Arabsko - izraelský konflikt (1917 - 2009) Mgr. Jan Dušek
  Badatelsky orientované vzdělávání (IBSE) RNDr. Eva Trnová, PhD.
  České lázeňství a wellness trendy Ing. Petra Benešová
  Cestovní ruch a služby Ing. Petra Benešová
  Chovatelská etika a welfare aneb jak se správně chovat ke zvířatům Ing. Petr Tejml
  Co mají společného tornáda a hurikány? Mgr. Michal Žák, Ph.D.
  Co musí učitel chemie na ZŠ učit, aby byl v souladu s RVP? RNDr. Eva Trnová, PhD.
  Dalších 49 fyzikálních experimentů, které se nevešly do krabice od bot RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Dějiny NATO, jaderné zbrojení a odzbrojování Mgr. Hana Krejsová
  Etymologie a historie jazyka Doc. PhDr. Jiří Rejzek, Ph.D.
  Evropská integrace v letech 1951 až 2011 - historie, instituce a praxe Mgr. Jan Dušek
  Finanční gramotnost (finanční produkty) Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Finanční gramotnost (řešení finanční tísně) Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Finanční gramotnost (rodinný rozpočet a životní situace) Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Finanční gramotnost I (základní kurz) Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Finanční gramotnost II (kurz pro pokročilé) Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Finanční gramotnost pro 2. stupeň ZŠ a nižší stupeň gymnázia Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Fyzikální pokusy pro MŠ a 1. stupeň ZŠ – voda RNDr. Jitka Houfková, Ph.D.
  Fyzikální pokusy pro MŠ a 1. stupeň ZŠ – vzduch RNDr. Jitka Houfková, Ph.D.
  Fyzikální pokusy pro přírodovědu na 1. stupni ZŠ Mgr. Václava Kopecká
  Fyzikální pokusy pro přírodovědu na 1. stupni ZŠ (druhý díl) Mgr. Václava Kopecká
  Fyzikální pokusy pro přírodovědu na 1. stupni ZŠ (třetí díl) Mgr. Václava Kopecká
  Fyzikální úlohy pro středoškoláky, které se osvědčily RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Geometrie a estetika dámského oděvu RNDr. Martina Kekule, Ph.D.
  Grafy aneb názorné zobrazení dat nejen ve fyzice RNDr. Martina Kekule, Ph.D.
  Grafy ve výuce matematiky a fyziky - snadno, rychle a do hloubky RNDr. Martina Kekule, Ph.D.
  Islám a islámský fundamentalismus Mgr. Jan Dušek
  Jak motivovat žáky v hodinách chemie? RNDr. Eva Trnová, PhD.
  Jak připravit projekt k dějinám architektury „Stavby kolem nás“ Mgr. Simona Borlová
  Jak se dělají knihy a sešity? Aneb kurz ruční vazby knih, sešitů a fotoalb Ing. Marie Smolej
  Jak se dobře pohybovat na českém finančním trhu Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Jak si poradit s dluhy Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Jak učit právo na středních školách JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D.
  Jak učit právo na středních školách (rozšiřující kurz) JUDr. Mgr. Michal Urban, Ph.D.
  Jak vzdělávat mimořádně nadané děti? Mgr. Barbora Kosíková
  Jak zapojit do výuky cizince bez znalosti českého jazyka? Mgr. Hana Krejsová
  Jednoduché, hravé a bezpečné pokusy pro malé děti RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Konkrétní příklady do výuky finanční gramotnosti Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Laboratorní práce z fyziky, při kterých se vyrábí RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Laboratorní práce z fyziky, při kterých se vyrábí II RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Lety kosmických sond Mgr. Tomáš Franc
  Lidské tělo pohledem fyziky, zejména fyzika vidění RNDr. Martina Kekule, Ph.D.
  Matematika na základní škole v anglickém jazyce? Proč ne! PhDr. Marek Šulista, Ph.D.
  Metoda kreslení pravou mozkovou hemisférou ve škole Mgr. Lenka Kalová
  Mezioborový projekt - STOP shark finning Mgr. Věra Trávníčková
  Moderní technologie ve výuce fyziky Mgr. Jana Šestáková
  Multikulturní výchova ve škole prakticky a zajímavě Mgr. Hana Krejsová
  Nahota ve výtvarném umění Mgr. Martina Trchová
  Nanosvět - svět nepatrných rozměrů, ale netušených možností RNDr. Zdeňka Hájková, Ph.D.
  Naučte se využívat tabulkový kalkulátor v MS Excel! Mgr. Roman Biskup, Ph.D.
  Penzijní reforma v ČR: Jak se na ni připravit? Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Písně jako součást literatury - písňové texty v hodinách českého jazyka Mgr. Martina Trchová
  Podmíněná pravděpodobnost aneb jak na výuku pravděpodobnosti na školách? Mgr. Roman Biskup, Ph.D.
  Pokusy s teplem pro ZŠ Mgr. Václava Kopecká
  Práce s interaktivní tabulí pro pokročilé Mgr. Jana Šestáková
  Práce s interaktivní tabulí pro začátečníky Mgr. Jana Šestáková
  Praktické úlohy z finanční matematiky pro střední školy PhDr. Marek Šulista, Ph.D.
  Prodávejte online! Ing. Petr Lukeš
  Reálné experimenty ve výuce matematiky RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Rozvoj statistického myšlení při zpracování dat aneb jak na výuku statistiky? Mgr. Roman Biskup, Ph.D.
  Různé metody a formy výuky – jak je vhodně využít? RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: 33 žákovských experimentů do výuky fyziky na základní škole RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: 33 žákovských experimentů ze středoškolské fyziky RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: 66 demonstračních experimentů do fyziky na základní škole RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: 66 demonstračních experimentů ze středoškolské fyziky RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: Jak konkrétně zařadit badatelství do středoškolské výuky fyziky? RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: Jak konkrétně zařadit badatelství do výuky fyziky na základní škole? RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: Mezinárodní trendy ve výuce fyziky v základním vzdělávání RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: Mezinárodní trendy ve výuce středoškolské fyziky RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: Nanosvět - co lze zprostředkovat středoškolákům? RNDr. Zdeňka Hájková, Ph.D.
  Šablony: Nanosvět – co lze zprostředkovat žákům základních škol? RNDr. Zdeňka Hájková, Ph.D.
  Šablony: Nejrůznější úlohy ve středoškolské fyzice RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Šablony: Nejrůznější úlohy ve výuce fyziky na ZŠ RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Slapové jevy nejsou jen příliv a odliv Mgr. Tomáš Franc
  Svět lidí s postižením jako součást našeho světa Mgr. Patrik Henel a David Sychra
  Ústavní vývoj a vývoj parlamentarismu v českých zemích 1848 – 2011 Mgr. Jan Dušek
  Víkendový balíček kurzů Finanční gramotnosti za zvýhodněnou cenu Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Výukové metody a aktivity využívající hlasovací zařízení Mgr. Jana Šestáková
  Výukový projekt – Vivat kompost Mgr. Věra Trávníčková
  Výukový projekt – Zimní spánek rostlin Mgr. Věra Trávníčková
  Základy diferenciálního a integrálního počtu jednoduše a názorně RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Základy finanční gramotnosti pro život Mgr. Ing. Jiří Doležal
  Základy meteorologie a předpovědi počasí opravdu pro každého Mgr. Michal Žák, Ph.D.
  Žákovské fyzikální experimenty s dostupnými pomůckami - pro 2. stupeň RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.
  Žákovské fyzikální experimenty s dostupnými pomůckami - pro SŠ RNDr. Mgr. Vojtěch Žák, Ph.D.

- novinka
- dlouhodobě nejlépe hodnocené kurzy

Všechny naše kurzy jsou akreditovány MŠMT ČR.